Frequently asked questions - Klanten

Algemeen

Wij zijn een online klusplatform waarmee wij vraag en aanbod bij elkaar te brengen door klanten direct een afspraak in te laten plannen met een klusjesmaster.

Ons doel is om het voor alle partijen makkelijker te maken.

  • Direct de klusjesmaster die je nodig hebt
  • Duidelijke communicatie
  • Duidelijk overzicht
  • Scherpe prijzen
  • Scherp resultaat
  • Hoge klanttevredenheid 

Gebruik eenvoudig de plaatsingshulp te vinden op onze homepage. Vul hierin in om wat voor klus het gaat aangevuld met je gegevens en druk op verzenden. Hierna zorgen wij ervoor dat de juiste klusjesmasters worden benaderd en voorgesteld. Wij delen alleen jouw gegevens met de klusjesmaster die de klus oppakt. Wanneer jouw aanvraag door de klusjesmaster is geaccepteerd ontvang je direct een bevestigingsmail van de afspraak. In deze mail staat weer alle informatie die je nodig hebt bevestigd. Hou er wel rekening mee dat er een minimale afname van 1 uur voor elke klus is. 

Op onze site kun je 24/7 een afspraak inplannen. Wanneer het een spoedaanvraag betreft dan komt de klusjesmaster binnen 24 uur (vaak dezelfde dag al) langs.  Voor alle andere momenten kun je afspraken inplannen van 08.00 uur tot 21.00 uur tenzij anders overeengekomen met de klusjesmaster.

Nee helaas. 100% garantie kunnen wij nooit geven. Dit komt omdat onze klusjesmasters zelf bepalen of ze jouw klus wel of niet oppakken. Over het algemeen komt het wel goed.

Tip: Hoe duidelijker de omschrijving van de klus en hoe meer mogelijkheden in momenten dat het je uitkomt, hoe groter de slagingskans. Mocht het dan toch een keer niet lukken, krijg je van ons altijd automatisch bericht per email.

Overal in Nederland (vooralsnog) zijn wij actief en kun je een aanvraag doen. 

Mocht je twijfelen of net over de grens wonen dan kun je altijd contact met ons opnemen via het contactformulierof per mail.

Ja! Wij vragen ervoor te zorgen dat er altijd iemand aanwezig is om onze klusjesmaster binnen te laten. Dat mag ook iemand anders zijn. Je bent hier zelf verantwoordelijk voor. Of je gedurende de klus aanwezig bent is aan jou. Wel raden wij je altijd aan om tot na afronding van de klus thuis te blijven.

Let op: is er niemand thuis en staat onze klusjesmaster oor een dichte deur dan vragen wij of hij jou belt of een bericht stuurt. Hij zal vervolgens maximaal 20 minuten in de buurt van jouw locatie wachten. Daarna mag hij 30 euro in rekening brengen wegens misgelopen inkomsten.

De klusjesmasters die aangesloten zijn bij ons, hebben allemaal een inschrijving bij de Kamer van Koophandel.

Wanneer zij zich bij ons aanmelden worden zij vooraf door ons gescreend.

Zo kijken wij bijvoorbeeld of er klachten zijn geweest in het verleden, of rare zaken, aanklachten ed. Ook vragen wij ten alle tijden om een portfolio van de klusjesmaster. 

Op deze manier proberen wij onze uiterste best te doen om alleen de beste klusjesmasters toe te laten.

 

Daarom vragen wij na afloop ook altijd om de klusjesmaster te beoordelen Het liefst met voor en na foto’s. Wij houden namelijk van al onze klusjesmasters een score bij. Indien zijn minder dan 4 uit 5 scoren stoppen wij direct met de samenwerking. Kwaliteit is een van onze kernwaarden. 

Op installatie en montage zit een standaard garantie termijn van twee maanden. In bijzondere omstandigheden (bv noodreparaties) kan hiervan worden afgeweken. De exacte garantietermijn kun je altijd het beste bespreken met de vakman die jou komt helpen.  

Van onze klusjesmasters eisen wij dat zij zelf een goede aansprakelijkheidsverzekering hebben afgesloten. De klusjesmaster is en blijft verantwoordelijk voor de uitvoering van de klus en is altijd de eerste persoon die aangesproken dient te worden.

De klus kan geannuleerd worden, geheel kosteloos zolang hij nog niet is bevestigd. Heeft een klusjesmaster jouw aanvraag al geaccepteerd, annuleer dan tenminste 48 uur voor aanvang van de klus. Anders brengen wij je de geldende servicekosten in rekening. Is de klusjesmaster al onderweg dan komt hier 30 euro aan annuleringskosten bij.

Let op!
Spoedaanvragen die zijn geaccepteerd kun je nooit kosteloos annuleren.

Wij zijn een online platform en daardoor dus ook online te bereiken. Gebruik hiervoor simpel ons contactformulier.

Wij helpen je dan graag verder. Hier kun je ook je problemen en klachten melden.

 

.

Over jouw klus

Facturen en betalen

.

.

Tarieven

Problemen met je klus

.

.

Problemen met de vakman